Saturday 25 June 2011

YA ALLAH ~~

Ya allah ya tuhan ku.. sekiranya kau maha mendengar... kau dengar kan la isi hati ku ya allah...Aku bermohon kepada mu ya allah... beri kan la aku kebahagiaan mu ya allah.. bimbing kan la aku ya allah.. kau berikan la kejayaan kepada ku ya allah..beri kan la ketenangan kepada hati ku ini ya allah..hati aku penuh dengan ketakutan ya allah..ketakutan yang amat sangat ya allah... berbulan bulan aku menahan..Bantu hamba mu ini ya allah.. aku mohon..aku merayu kepada mu ya allah

hati ku menangis merindu kan cinta mu ya allah.... dan cinta yang kau berikan kepada ku ya allah... tolong ya allah..jangan kau beri kan ujian yang betul2 aku x dapat nak hadapi nya ya allah..aku mohooon...aku mohooon ya allah... selamat kan aku ya allah...selamat kan aku ya allah.. selamat kan la orang yang aku sayang ya allah..selamat kan mereka ya allah... selmat kan mereka...

AMIN~~~~

No comments:

Post a Comment