Friday 29 July 2011

Hidhir seorang manusia yang tak guna

Aku memang tak guna ... aku teruk untuk semue orang... aku , aku bangang , aku memang SUCK.. aku tak pandai nak jage hati orang lain... kenape aku nie terlampau bodoh sangat?? kenape ? semue orang benci dengan aku.. aku nie memang x gunaaa.... sulalu buat orang sakit hati n benci ngan aku .. aku memang teruk.. aku tak tahu nak jage perasaan orang lain...takpe laaah... aku cube hidup sorang2.. aku akan cube.. haaaa... aku memang xde niat langsung nak buat semue tu... aku sayang kan orang yang kat sekeliling aku.. serious aku cube nak buat orang kat sekeliling aku rase bahagia ngan aku... tapi aku x pandai nak buat semue tu.... sebab aku bodoh.... blajar tak pandai ... tapi aku just nak jadi orang yang baik... tapi x boleh....sehingga kan gf aku pun dah nak lari dari aku.....aku memang xpandai nak jage orang yang aku sayang... aku bodoh aku memang bodohh...aku layak mati daripade aku terus kan semue nie... hati aku hampir2 hancur... tapi dieorang xpernah tahu...bertape sakit nye hati aku ..betape hancur nye hati aku.. aku hampir2 kehilangan orang yang selalu aku sayng dan ingat dalam hati aku... aku rase .. aku memang x layak untuk sape2...hati aku hancur .. hancur sangat2... aku memang x guna ... tapi.. aku cume nka jadi seorang laki setia pada yang satu... tapi ... aku ..aku yang akan di tinggal kan.... aku memang teruk sangat... aku tak gunaaa....

tak pelaaah... mungkin aku x patut berkawan dengan sape2 n aku patut untuk menjadi milik orang... aku tak layak untuk SEMUE TU... biar la hati aku hancur .. biar laa hati aku sakit... aku akan tahan walaupun ia akan menjadi lebih teruk... haaaaa :)aku just boleh berlakun yang xde ape terjadi kat aku :) pretend that i always okay :) insha allah itu akan membantu aku :)

No comments:

Post a Comment