Monday 7 May 2012

cerita hari ini

HARI INI . Hari yg x berapa sehat untuk aku :D. Dan hari ini untuk aku tulis balik or dikate kan UPDATE balik blog aku yg daaah lame sangat x di update kan nie :D .

Hari ini sebernarnya xade ape pun nak cerita tapi yelaa .. saje2 jela cite2 kat sini , sekurang2 nya ade jugak untuk aku bercerita kan ? emmm .. so today aku x berapa sehat sangat :( (KESIAN~) susah nak buat aktiviti .. dan masuk hari nie aku dah lame ditinggal kan :) termasuk hari ini .. aku dah lame tahan rase RINDU aku dkat die :D . Haaaaa ... Dan hari ini juga laa cerita aku ngan die dah lama tamat :)  (SEDIHNYA ~)

Aku sepatut nya boleh lupe kan die .. ahaha but is hard ! is really hard ! mesti ramai orang ckp .. "alaaa tahape2 laaa .. baru umur macam nie nak broken heart ? ish geli laaaa " hmmm biase la tu .. semue tu boleh la .. dieorang x pernah rase semue tu .. yg dieorang kene pun sikit2 punya hal !! emmm .. dah laa bosan asyik cite bende2 sedih je .. orang CAKAP LIFE IT SHOULD BE CONTINUE OR GOING macam tu laa :D ahahaha. Fikir balik .. emmm btol jugak . spatut nya aku kena kuat bukan lemah kan ? terus kan je macam biase .. tpi dalam mase yg sama .. aku tunggu die :) . xkesah laa .. sekurang2 nya aku ade usaha :) walaupun aku tahu dalam masa yg sama aku pun akan sentiasa ingat kat die .. aku cuba hidup tnpa die :) walaupun susah aku nk cari yg lain dan memang aku dah malas pun dengan bende2 semue nie yang orang ckp (CINTA) haaaa ... sakit , sedih , BEST , tenang , macam2 laaa ... malas ar semue tu ! lain kali laaa !!
DAH AR .. tu je kot nk cite :) BYE

No comments:

Post a Comment